Arbetsfördelning

img_4221 (MMS)

Ni ser inte men kanske kan ana dom två gubbarna på taket en bit bort. Den ena lite äldre står och röker och pekar medan den andre lite yngre skottar och sliter. Haha. Stabil:) Åh herregud vilket pass igår. Träffade upp Gabbe innan vår innebandyträning och körde intervaller. 10 stycken 1 min max och 1 min aktiv vila. Efter det var det 1,5 timme innebandy. Vi var rätt kort om folk vilket innebar mycket spring. När träningen var slut var det dags för intervaller igen. Den här gång idioten på tid. Känns idag kan jag lova. Ska försöka hinna iväg på loppisen i Huddinge idag som jag har försökt gå på i typ 1 år nu. Bättre sent än aldrig:) Nä hörni. Vem vill ha Lowe 1 natt? Upp med en hand bara. Bristningsgränsen är nådd nu på riktigt. Helt knäckt var jag i natt. Så om ni känner för att vara barnvakt 1 natt så säg till så styr vi upp det:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tar honom 1 natt:-). Måste dock vara i anslutning till eller på en helg..

2011-01-19 @ 09:59:44
Postat av: Linn

Funkar det inte med vällingmatningen längre?

Då måste ni börja ha fasta sängtider på kvällen! 22.00 är ju way to late för fisen! Senast åtta ska han sova!

2011-01-19 @ 12:45:08
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Sb

JAG ! :) Kan ta honom i helgen om ni så önskar!!

2011-01-19 @ 14:50:24
Postat av: Sb

Han kan få vara hemma hos mig 1 natt! Säg bara till vilken helg ni önskar, kan nu i helgen om det är så ! :)

2011-01-19 @ 15:56:49
Postat av: Sb

det verkar hacka lite här ^^

2011-01-19 @ 15:57:26
Postat av: Ylva

OK!!! Jag kanske ska delge att jag gjorde det första inlägget :)

2011-01-19 @ 22:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0