Besök på banken

img_3635 (MMS)

Tråkigt att inte Lowe insåg att man ska se lite reppresentabel ut i såna situationer. Lite pinsamt;) Håret åt alla håll och kanter. Vi var i alle fall på banken. Jag fick nämligen brev från Transportstyrelsen om att dom betalat tillbaks pengar in på mitt Swedbank konto. Varför dom hade betalat tillbaks och för vad har jag fortfarande inte den blekaste om. Men man frågar bara när man ska betala, inte tvärtom! Hur som helst så vart jag förvånad eftersom jag inte haft Swedbank på 5 år och ansåg att det var ett avslutat kapitel. Icke då! Tydligen hade jag allt möjligt aktivt där men en snäll flicka i centrum hjälpte mig med det och betalade ut 1.167:- som satt på kontot! Klockrent:) Lowe har annars sovit middag i typ 40 minuter totalt idag och ska med mig på innebandyträning mellan 19:30-22:00. Va kul det kommer bli? Får se om han i alle fall håller sig från att kräkas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0