Nattprocedur

img_7745 (MMS)

Samma sak varje kväll. Middag, lite kvällsbus, bad, välling och sova. Han älskar verkligen att bada. Här på bilden ser ni "Olli bleksprutt". Bläckfisken Olli på svenska. Mycket roligare på norska:) Det blev skitbra med vårt nya bord och stolarna. Dom gamla knarriga sönderklösta rottingstolarna är nu ett minne blott och ligger på tippen. Hatar tippen. Är alltid rädd att man ska slänga fel och få stryk. Ni har väl hört talas om sop-poliserna? Har precis ätit lchf pizza med hemmagjord pizzasallad. Så jäkla gott. Nu är det kaffe tajm. Har vant av mig rätt så fort med soja-latten. Inte alls så jobbigt som jag trodde att det skulle vara. Imorgon ska jag förhoppningsvis bli helrenoverad av sötaste Mimmi. Ska stämma av imorgon förmiddag att det fortfarande funkar. Hoppas. Ser ut som ett råttbo i skallen:) Risiga Iris. Shit va jag är risig i skrinet efter vårt frosseri igår. Först åt vi pasta och lite baguette till middagen och efter att våra gäster åkt hem så åkte jag desperat till Coop och hängde på låset. Köpte chips+dip och godis. Vi mådde illa båda två efteråt och för att inte riskera att glömma bort hur illa vi verkligen ville så skrev vi upp det. "äcklad, illamående, onödigt" vad några av orden som skrevs ner. Får se om vi tar till oss det när nästa anfall kommer;) Magen blir verkligen helt fucked up direkt. Usch. Jag mår INTE bra av kolhydrater. Så är det bara. Fett däremot. Det mår jag prima av! På spåret var extremt svårt igår och vi fick bara 6 ynka poäng hemma i tv soffan:( Förra fredagen skrapade vi ihop 27 p! Tror att det är nåt form av rekord. Oj va långt det blev nu. Hoppas ni orkade läsa:) Och om ni läser det här, så orkade ni tydligen! Tänkte passa på att önska Jonna lycka till på sina matcher i helgen! Krossa:)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Taaaack sötaste du!!

2011-01-15 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0