Världens finaste pojkvän!

img_6405 (MMS)

Har varit sjukt trött hela dagen. Kan inte skylla på Lowe dom senaste 3 dagarna eftersom han sovit. Jag kan däremot inte sova. Varken på natten eller dagen..stört. Ligger bara och inreder i huvudet:) Stoffe har märkt på mig att jag är under isen och fräsig, som vanligt visserligen men ändå;) Eftersom han är världens bästa kille hade han fixat den här överraskningen åt mig när jag kom hem från träningen! Tända ljus, en LCHF smoothie, en rullad handduk till nacken, iskallt vatten, bubbelbad och framför allt en söt liten lapp där det stod att jag var världens bästa flickvän och mamma. Kärlek! Snacka om att jag behövde det:)


Kommentarer
Postat av: Ljungberg

Nu är din blogg officielt blockad för Fia det här va droppen ;)

2011-01-13 @ 22:11:52
Postat av: Anonym

Hej! Snurrar runt här bland bloggar och stannar upp här hos dej.

Har du plats på din blogg att göra reklam och tjäna en slant?

Spana då in denna länk: http://www.xmart.se/affiliate_application.php?m=30

Ha det gott!

2011-01-13 @ 22:49:25
Postat av: Frida

Hur gör du?! Har aldrig hänt hemma hos mig!! Har visserligen inget badkar men du förstår vad jag menar... Kram :) Å grattis till huset!

2011-01-13 @ 23:10:51
Postat av: Tessan

Men det är du värd gumman! Stoffe får en stor stjärna i min bok!!

2011-01-14 @ 09:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0