Skitglad

img_9095 (MMS)

Han slår i huvudet och ramlar runt rent allmänt i princip hela tiden men han är skitglad ändå. Ni ser blodet på tröjan va? Hardcore;) Han ramlade med nappen i munnen och fick ett litet jack i läppen. När visningen var så spelade jag match mot Ingarö. Vilken skitmatch jag gör men vann gjorde vi alle fall med 4-3. Skönt! Tror att jag hade tankarna kvar hemma och var allmänt slut efter allt fixande. Alla spår skulle ju röjas från både katter och barn. Kattlåda bort, blöjhink bort, skötbord bort, barnsäng bort, kattsäng bort, barnstol bort, lite andra otympliga möbler bort, kaffebryggare bort osv. Nu hittar vi ingenting. Fick säga åt Stoffe att ta upp tvättkorgen från vår andra bil så att jag kunde tvätta lite. Kaos är ordet och så får det vara tills imorgon eftersom det är omvisning då. Enligt mäklaren vart det lyckat men det återstår ju att se. Mitt i all städning kom grannen också och berättade med finsk brytning att vår katt var i trubbel. Hade lyckats klättra upp i ett träd och nedanför satt bror katt och bror katts tjocka kattkompis Arne. Dom var tydligen väldigt oroliga. Innan jag hann ut med magsår kom i alle fall den snälla grannen tillbaks och berättade att det hade löst sig och att katten var nere! Herregud. Hade väl fått klättra i träd mitt i all stress med Lowe under armen för att få ner kattfan. Ser det framför mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0