Protte protte protte

img_3651 (MMS)

Nu jäklar! Helt övertygad om att jag kommer bli skit fit om jag tycker i mig det här efter träning. Om inte annat så är det jävligt gott:) Testar 3 smaker. Jordgubb, choklad och vanilj. Mums! Har fått för mig att jag har fått lite mer muskler av kettlebells träningen oxå. Kan göra 20 riktiga armhävningar nu! Kanske inte låter så märkvärdigt men jag är stolt:) I tisdags intervaller + innebandy, igår spinning och idag innebandy. Söndag match och utöver det promenader, pilates hemma och kettlebells hemma! Det går bra nu och jag ska försöka hålla samma schema ett tag framöver. Kommer bli gympa varannan vecka och spinning varannan. Bara bra med variation;) Hoppas att knät pallar bara. Börjar ju känna av i motsatt höft. Felbelastning pga knät. Precis som att det inte räcker med att ha ont i knät?! Till våren blir det mer löpning men i spår. Möllespåret va Uffe? Ska försöka ta mig till öppna förskolan på em idag. Har fetångest för att vi bara varit iväg en gång. Han kommer väl bli chockskadad stackarn när han ser andra barn:(


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Men alltså ärligt!! Vore det inte sjukt kul om jag kom och körde ett jympa-pass mer er innebandytjejer????

PUSS

2011-01-20 @ 09:36:45
URL: http://jacquelinep.blogg.se/
Postat av: Uffe

Japp!! Möllespåret is the SHIT!!! Btw, Lowe kommer fixa andra barn galant.. han står ju ut med oss moggisar på tisdagar :)...

2011-01-20 @ 11:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0