Our house?

img_4463 (MMS)

Vart på visning på ett radhus. Vart det ligger avslöjar jag inte än;) Första budet är lagt och vi håller tummarna!! Gör det ni också. Lowe kände sig hemma i köket och öppnade alla luckor 400 ggr. Inatt var det inte kul! Lowe fick för sig att han hade sovit klart när klockan var halv 4!! Det hade INTE vi gjort. Testade allt och till slut så somnade han i grodställning på mitt bröst. Mammas lilla:( Febern är borta och han verkar må bra i övrigt så jag vet inte vad det var frågan om? Fyfan vilken träning vi hade igår. Första innebandypasset efter nyår och med besked! Kul men det känns att man lever. 2 timmar i hall och en löprunda ute innan. Måste ha bränt lite av mitt "farliga" bålfett i alle fall.


Kommentarer
Postat av: Linn

Men va häftigt med hus!! Hur ska ni få lån??

Lycka till!

Puss

2011-01-05 @ 12:21:06
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0