Ny taktik

Eftersom ingenting funkar med sovandet så testar jag nåt nytt. Jag ska låta honom lära sig somna om själv. Han somnade klockan 19:30 idag enligt Stoffe. Eftersom det är torsdag så möttes vi som vanligt i dörröppningen. Min träning slutar 20:00 och hans börjar 20:30. Lite stressigt men har funkat sen September! Skit i det nu. Vart var jag? Jo. Lära sig att somna om själv. Han har sedan 19:30 när jag kom hem vaknat 2 ggr. Första gången var jag inne och buffade lite och lämnade honom sen vaken och han somnade efter ett tag. Nu har han vaknat igen och jag har inte varit inne än. Jag hör honom varva smågråt med glatt jollrande. Jollrandet är sött men det andra skär i mammahjärtat:( Observera nu att han inte gallskriker. Det klarar jag inte. Då går jag in direkt! Jag börjar tro att han vaknar av att han dunkar huvet i sängen. Kan det vara nåt? Vad gör vi då liksom? Han är väl för liten för att slippa säng-fängelset? Okej nu börjar det bli mer hysteriskt. What to do, what to do? Mammas fis va jobbigt:( Nä hörni...I'm going in!

Kommentarer
Postat av: Sb

Kom hem med han till mig ikväll nu! Jag behöver sysselsättning! Pank och helt oplanerad helg!

Kan även ta honom imorgon kväll om de e så, så kan du plocka upp honom efter ni har vunnit matchen.. Ska inte spela såå :)

2011-01-21 @ 08:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0