Lowes önskelista - del 1

eller mammas..oklart;) Det är helt underbart det här barnköket från IKEA. Trehundramiljoner gånger finare än dom gamla klassiska BRIO köken. Så det har mamma bestämt att Lowe önskar sig. Bra mycket roligare med ett "vuxen kök" i miniatyr.

Vad tycker ni?



Är det någon som vet förresten vart man kan köpa extra högt spjälskydd? Behöver nog skaffa ett sånt eller en ny säng utan spjälar om han inte ska ha tappat alla sina små hjärnceller innan han fyllt 10! Han dunkar ju sitt lilla huvud i spjälarna 40 ggr/natt:(

Nu tror jag att jag ska baka något som jag kan ta med till brandkårn när vi hälsar på morfar! Uppskattas nog:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur högt spjälskydd har ni nu? Vi hade IKEA's först, men det var ju värdelöst tycker jag. Välidgt lågt och passade inte till deras egna sängar. Vi köpte ett lite högre spjälskydd med "tummen" på hos Barnens Hus ( finns nog på alla stora babyaffärer), det är ju inte jättehögt men om han inte står upp borde han väl inte slå huvudet i spjälorna?

2011-01-21 @ 10:32:20
URL: http://miss-malin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0