LifeGene

Så var det klart! Dom har tappat mig på 8 rör blod och kollat det mesta i övrigt. Blodproverna får jag svar på senare men jag fick veta nu att jag har utmärkt hörsel t.ex.
Ska dit om 5 år igen för uppföljning. Skitbra och framför allt gratis:)
Fick stå på en sån där våg som mäter fettprocent. Inte toppresultat och inte heller katastrofalt. Ska ju ner några kilo till så det är bara att kämpa på! Nej ni får inte min vikt eller min fettprocent av den enkla anledningen att det inte är bra resultat. Sen kanske. Bjuder på info om min högerarm: Muskelmassa 2,2 kg och fettmassa 1,3 kg. Hade en vilopuls likt Gunde Svan. 50 slag/minut. Är man vältränad så är man;)

Innebandyträning ikväll och jag hoppas verkligen att vi blir många. Har tröttnat på spel 3 mot 3 nu. Vill köra fullplan och MASSA förbränning efter jul/nyår!

Ska testa en ny grej. Kettlebells varannan dag och pilates på boll varannan dag. Korta program som tar max 20 minuter. Annars kommer det aldrig att bli av. Mina promenader uteblir fortfarande eftersom den här kommunen tydligen är sveriges sämsta på snöröjning och Teutonias vagnar med små hjul fram också är värdelösa när det är snö. Bra träning kanske men inte värt det när jag blir så jävla förbannad när jag går!

Ska tjoffa i mig resterna av gårdagens taco-paj. LCHF? Såklart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0