Läget just nu

...tänker jag inte berätta. Ja en ny cliffhanger men så är det;) Kan säga så mycket som att vi är på en "helt okej nivå" men hoppas på mer. Mäklaren hade bara fått tag på 3 av 8 intresserade så man kan ju alltid hålla tummarna för att någon mer blandar sig i. Hittills bara 2 stycken som budat mot varandra och fått upp priset rätt så bra på egen hand! Får se om det händer nåt mer imorgon.

Nyss hemkommer från träning och har dragit i mig en tripple protein jordgubb! MUMS säger jag bara:) Kan något så gott verkligen vara bra? Lowe var med som vanligt på tisdagar och jag är så lyckligt lottad som har så fina tränare och lagkamrater som tröstar, roar och vaggar! Helt underbart. Lowe var lite gnälligare än vanligt faktiskt men det berodde enbart på extrem trötthet. Han somnade till slut i vagnen efter att Sandra vaggat honom mellan bytena. Känner mig så elak när jag sen måste väcka honom för att klä på och lasta in i bilen:( Kan det inte bli vår nu så att man kan kasta på en filt eller nåt och slipper den där jäkla overallen?! Så bökig. Körde intervaller efter träningen. 4 stycken 40 sekunders löpningar på typ 90%. Jobbigt efter 1,5 timme innebandy men skönt efteråt.

Pratade med svärmor idag och bjöd in oss hos henne på middag på fredag! Myyys:) Jag och Lowe åker nog dit lite tidigare och leker så får Stoffe komma direkt från jobbet. Svärmor tycker att det är lite jobbigt att vi ska flytta till Salem eftersom hon redan tycker att vi bor för långt bort (södermalm-huddinge). Jag lovar Lena att vi ska komma och hälsa på massor!! Vi ska dessutom skypa och ha en svärmorskammare redo. Det är inte lika långt till Salem som till Skåne, jag lovar;)

Nu väntar jag bara på att Stoffe ska komma hem så vi kan kolla på inspelningen av Cougar town! Om jag längtar? Eh jaa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0