Köpt hus!

Oj va fort det gick!! Vågar fortfarande inte riktigt tro på det innan kontraktet är skrivet på måndag men just nu är det vi som ska bli med hus. Helt knasigt. Ja ni hade rätt. Eller Carro hade rätt:) Det är i Salem och det tar emot lite med tanke på att jag flyttade därifrån för 9 år sen. Born and raised och jag hade iof en suverän barndom i Salemstaden. Får hoppas att Lowe känner samma sak:) Ja det är en bit från stan men där är jag aldrig ändå. Stoffe får 15 minuter längre med tåget till jobbet än vad han har nu och om jag åker bil så går det fortare för mig från Salem till Kungens Kurva än från Huddinge. Kommer dock att sakna att cykla till jobbet på min raaasa (läs rosa) fara:( Kanske funkar från Salem också men spontant känns det lite långt!

Jaha...ska smälta det här nu! Borde vi fira? Nä inte än, inte förrän kontraktet är skrivet.

Det är en hel del jobb på huset men det får vi ta. Det går att bo och är inte fallfärdigt. Bara väldigt gamla människor som bott där med väldigt gammal smak;)

Vi kommer att ha gästrum så kom och slumma med oss vet ja!

Puuuss

Kommentarer
Postat av: Jonna

:-(

Ååå ska ni flytta ifrån oss! Vill inte.

Jaa då får ni verkligen fixa till gäststugan för där ska jag bo! Hahah

Grattis till er även om de känns vemodig!

2011-01-05 @ 17:51:19
Postat av: Bettan

Jaa vad roligt att ni flyttar back to the Hood.

2011-01-05 @ 23:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0