Kaffe med mjölk

img_4309 (MMS)

Inte direkt upphetsande men jag håller på med en avvänjning från min vanliga soja-latte. Jag har gjort hemma. Värmt och skummat sojamjölk till varenda kopp kaffe sedan jag blev gravid. Har druckit några liter sojamjölk. Det är nämligen såhär. Dels så är det skit för LCHF (ska vara fetare, helst grädde i kaffet) och dels så har jag nu läst att soja är som gift för kroppen! Här har man trott att man var sundheten själv om man använt sojaprodukter. Blossom Tainton gör ju för fasiken reklam för sojamjölk på TV! Då måste det ju vara bra trodde man. Ja ja. Ska köra min "soja-latte-detox" och bara dricka kaffe med mjölk ett tag:( Deprimerande. Får nog skumma ibland för att känna mig lycklig. Idag har vi varit och skrivit kontrakt. Lowe fick följa med och röjde järnet. Jag och Stoffe var där och skrev på alla papper men vi hörde nog ingenting av det vi gick igenom:) Vi hade dessutom glömt mitt leg. En sak skulle vi ha med oss och det var våra leg. Ändå glömmer vi! Löste sig i alle fall genom att mäklaren drog fram sin systemkamera och fotade mig. Skulle ha för eget bruk sa han. Haha nej då:) Fick scanna mitt körkort när jag kom hem oxå och mejla. Tack och lov för dagens elektronik. Har en skitbra app på min Iphone där jag kan fota saker som omvandlas till ett dokument som jag sen kan mejla. Genius Scan heter den. Ladda ner! Nu är vi i alle fall husägare och ska bara sälja vår fina 2:a. Känns lite vemodigt men kul såklart. Salem here we come:) Just det. Hemlisen som vi firade förut var INTE bebis och inte frieri (tyvärr). Ledsen att kanske göra er besvikna men Stoffe har fått nytt jobb och sa upp sig idag. Inte mer spännande än så men vi tycker det är bra:)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Då hade jag rätt :D

Fråga Bella vad jag trodde! wiiiiiiiiiiiiiii

Hälsa Grattis! Vad är de för jobb?

2011-01-10 @ 21:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0