Hälsoundersökning

Ska på hälsoundersökning imorgon på ett företag som heter Lifegeen. Sjukt spännande. Det damp ner ett errbjudande om en gratis heltäckande undersökning och varför inte? Synd att jag inte har bättre koll på mina värden innan LCHF. Ändå spännande att se om mitt kolestreol bland annat är åt pipan! För att förbereda mig fick jag svara på hundratals frågor som täckte in typ alla aspekter av livet. Allt från avföring till psykisk hälsa.
Får återkomma med resultat och intryck när det är klart!

Lowe verkar må bättre och det är allt en liten ny tand som ser dagens ljus i överkäken. Än så länge har han sovit i en och en halv timme och med tanke på gårdagens helvetesnatt så känns det som en evighet:)

Vill ha ett nytt matbord. Vitt ska det vara och mindre än det vi har nu. Vill att det ska kännas "luftigare". Har lagt ett bud på ett begagnat faktiskt på Tradera. Än så länge leder jag efter 3 bud. Vad högsta budet är? Jo 3:-. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0