GOTT NYTT ÅR!




Lite bilder från vår kväll som gick väldigt lugnt till för att vara familjen Dahlberg! Lowe höll sig vaken till 23:45 och missade med andra ord precis fyrverkerierna. Han vaknade klockan 06:30 och jag hade somnat 03:30. Inte så pigg med andra ord. Fick vila lite sen så det har ordnat upp sig. Jag "hittade" på en dessert. Hallonmousse bestående av vispad äggvita, hallon, grädde och lite sötning. Den blev extremt uppskattad av min pappa och av Lowe. Pappa åt 3 stycken och Lowe ungefär 2. Därav grön avföring hela dagen idag. Mums:/

Inga nyårslöften från min sida förutom att jag ska försöka promenera på mornarna och köra lite kettlebells. Måste tona upp hyddan inför beach 2011. Får hoppas att mina bristingar på magen bleknar av kraftigt. Annars blir det vassen oavsett!

Någon som vill dela med sig av roliga nyårslöften?

Kommentarer
Postat av: ullis

Vilka fina bilder! Kram o vi ses snart!

2011-01-02 @ 19:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0