Filmkväll

img_2331 (MMS)

Stoffe kom på..eller nej jag kom på att Stoffe hade glömt att lämna in filmerna vi hyrde förra lördagen. Han skulle ha gjort det imorse innan sin match men tydligen stressad? Hur som helst så stack han med andan i halsen och en biff hängandes i mungipan direkt efter middagen. Hem kom han med en ny film. Något från topplistan tydligen. Jag kollade på den och tyckte vid första anblicken att charlie sheen såg väldigt ung ut men tänkte sen att det kanske va inspelat i någon 80-tals tappning (i Hollywood kan man ju fixa det mesta). Frågade Stoffe vad det var för 80-tals rulle han hyrt samtidigt som jag vände på den. Anade nämligen oråd när Daryl Hanna var en av huvudrollsinnehavarna! Den är mycket riktigt från 1987 men något ägghuvud hade ställt den på platsen för en ny film med samma namn. Aja. Kanske är bra vem vet?:)


Kommentarer
Postat av: AA

Haha, heja Stoffe! Känner igen storyn, i vår familj var det dock jag som var dum nog att inte fatta... Tyckte det var lite lustigt att Daryl Hannah var med men tänkte inte mer på det. Tog Mats typ två sekunder att fatta att det var en urgammal film. Men den stod bland nyheter redan för ett par månader sen och gör det fortfarande såg jag!!

2011-01-30 @ 17:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0