Bad hair day?

img_4576 (MMS)

Full rulle idag! Mimmi kom hit och färgade mitt hår lagom tills Stoffe skulle dra till Uppsala på match. Med andra ord skulle Lowe hänga med oss men förhoppningen var att han skulle vila minst 1,5 timme och låta oss vara ifred. Gick sådär. Han vilade ingenting alls utan röjde runt bland blekmedel och folie:) Gick ändå bättre än vad jag trodde. Nu har han somnat som en klubbad säl och jag väntar på Stoffe så att vi kan kolla på solsidan! Jag är så sjukt godissugen!! Trots att vi åt godis i fredags och jag vet att jag mådde sååå dåligt efter. Stört. Vill ha lakrits och choklad..min kropp är överlag i obalans just nu. Trött som fan, mens fast jag inte ska ha på två veckor, irriterad, halt eftersom min högra höft lagt av utan anledning. Nej det lutar åt godis idag. Fan! Skulle ju lägga ner det. Kan inte. Måste ha. Börjar faktiskt känna mig riktigt desperat. Haha! Puss puss


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vill träffa dig och Lowe :) Du, jag och jonna måste ta våra flumpromenader i vår :D

2011-01-18 @ 15:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0