Äntligen promenad!

img_1523 (MMS)

Gick rätt så bra att ta sig fram trots all modd och slask. Längtar så otroligt mycket till våren! Då ska vi vara ute hela dagarna jag och Lowe. Säger jag nu ja;) Vi gick en promenad till ICA först för att lämna tillbaks en film som vi såg igår - SALT - helt ok film med Angelina Jolie i huvudrollen. Synd bara att hennes armar var lika grova som Lowes så hon blir inte särskilt trovärdig som actionhjälte. Så jädra mager. Sjuk om du frågar mig. Hur som helst så gick vi förbi Jonna och fönsterpratade lite med henne en stund. Hennes katt Totti var också med i surret. Ser ni till vänster i bild. Två små lysande ögon. Sötkorven:) Var på mödravårdcentralen i morse. Nej inte gravid. Vill bara snabbt påpeka det. Var där för att förnya mitt recept på p-piller och tog ett cellprov. Tragiskt nog så har jag struntat i dom två kallelser till cellprov som jag fått förut så det var bra att det blev gjort. Alltid lika olustigt att lägga sig och bräsa i en gyn-stol. Kan inte bli mer obekvämt och konstigt än så. Men nu är det gjort och nästa gång är först om 3 år! Stoffe är på sitt nya jobb idag. Pratade med honom nyss och allt verkade gå bra. Så stolt över honom som kämpat på med arbetsintervjuer nu sedan September. Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha Totti lilla grisen!

Roligt att se er!



Pussssssssssss

2011-01-17 @ 17:41:22
Postat av: Isabelle

Du, jag och jonna måste gå på våra flumpromenader i vår :) vill träffa dig och Lowe snart!!

2011-01-18 @ 15:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0