Vårkänslor

img_9120 (MMS)

Vill bara börja med att säga att jag är så trött så att ögonen går i kors! Med det sagt så vill jag ha vår. Jag vill ha bort den äckliga snön..jag vill ha vårsol och fågelkvitter. Jag vill flytta och se hur tomten vi köpt ser ut. Pula lite i trädgården (som för övrigt betyder ligga lite i trädgården på norska. Ja den snuskiga varianten av ligga). Jag vill bränna min dunjacka och lära Lowe att gå i skor. Suck..lär ju dröja två månader innan allt det inträffar:( Ikväll är det innebandy och kanske kanske slipper jag ha med mig Lowe för första gången den här säsongen en tisdag. Fan nu hoppade kattskrället upp på mitt nytvättade vita påslakan med sina skitiga klövar! Gaaah! Bäddade nytt igår kväll. Har kört kettlebells nu på fm. Måste köpa handskar eftersom jag börjar få ordentliga valkar i händerna. Inte allt för hett eller skönt faktiskt. Fan nu såg jag påslakanet igen och blev deppig:( Tror jag vilar en stund. Lillfis verkar ha somnat in i sitt lilla fängelse. Vad säger man när man ska sova mitt på dan? Inte Godnatt och definitivt inte goddag. Hmm..? En brist i svenska språket mån tro;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sov gott :)

2011-02-01 @ 19:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0