Soooool!

img_7080 (MMS)

Efter gårdagens skitväder var det ren lycka att vakna. Även om jag som vanligt blev väckt av en glad men nerbajsad Lowe. Han har tom hunnit med två bajsblöjor innan klockan 08:30. Ganska bra jobbat ändå;) Okej. Ska släppa bajset ett tag. Våra två otroligt fega men söta katter har haft sin fristad under vår säng. Tills igår. Lowe har nämligen kommit på att han kan krypa under sängen. Han älskar ju katterna, trots att kärleken inte är besvarad. Nu kommer dom väl vara ute dygnet runt för att slippa honom. Hade velat fått en bild på honom under sängen och med katterna vettskrämda och upptryckta mot gaveln men det var svårt. Förresten. Någon som vet vad som hände med Paul Haukka på "The Voice"? Martin Björk är rolig men jag är nyfiken på om han fick kicken eller slutade av egen vilja? En annan sak. Håller på att explodera. Vill verkligen komma på vad jag vill göra när jag blir stor och tror att jag kommit en bit på väg. Drömmen är att få skapa på något sätt och använda min kreativa ådra. Förslag någon? Idag ska jag och Lowe rulla vagnen i solen till centrum och hämta ut nya p-piller och kanske hinna in en sväng på öppna förskolan. Förhoppningsvis möta upp Jonna också för en långpromis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0