Dags för bröllop!

img_3912 (MMS)

Sjukt tight schema trots att man är uppe i ottan. Kom till mamma och pappa runt 12 och var tvungen att sticka iväg mot kyrkan strax innan 13:00! Mejkade mig och konstaterade snabbt att jag inte skulle hinna locka med locktången. Som tur är har mamma sina älskade gamla Carmen curlits från 70-talet som hon kvickt kastade i mitt hår:) klänning på och även nu fick mamma rädda mig med strumpbyxor eftersom dom jag hade med mig var trasiga. Bästa mamma! Iväg mot kyrkan och Lowe stannade kvar hemma hos mamma & pappa. Förmodligen skitnöjd eftersom han fick åka till Skärholmen och köpa skor som han sen kunde röja runt fritt med i varuhuset. Dessutom har han fått äta glass för första gången och kladda mer än nånsin när han ätit. Gullfis:) Det värmer så fint i mammahjärtat att det går så bra att lämna bort honom:)


Kommentarer
Postat av: Carro

Snyggo !!!

2011-02-05 @ 18:44:40
Postat av: Carro

Snyggo !!!

2011-02-05 @ 18:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0