Koma

img_6659 (MMS)

Fantastiskt. Funkar iof bara en stund men ändå. Han sitter som ett ljus i typ 3 minuter åtminstone och tittar på barnprogram. Bästa barnvakten EVER:) För övrigt så vaknade jag i morse (sluta läs nu alla känsliga) av en bajsmassaker! Lowe beslutade sig för att vakna först klockan 04:00 men somnade om med välling. När han sen ville gå upp klockan 06:30 så var jag inte riktigt med på noterna och tänkte att han kunde få sitta och leka lite bredvid sängen för sig själv medan jag drog mig lite i sängen. Efter ett tag så började det osa i rummet och jag studsade upp för att byta blöja. Vad möts jag av? Jo bajs, bajs, bajs. Bajs ta me fan överallt!! Paniiiik! Upp med ungen och ner i badkaret. När ungen var bajsfri så var det bara å sätta igång och sanera rum, leksaker och annat. Härlig morgon va? Men det är ju fredag i alle fall:)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hahah stina! Du är för rolig!



Pussss

2011-02-04 @ 09:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0