Now vouge..

img_7076 (MMS)

Det funkade med det gamla "klappa-händerna-trixet"..då satt han som ett ljus gullet. Har precis tryckt i mig en omelett med lite utsökt grönpeppar salami on the side. Åh så gott! Ska testa nåt nytt ikväll. Baconinlindad fläskfilé. Jag vet att jag förmodligen borde ha lagat det nån gång eftersom det är en vanlig rätt men det har jag inte. Så är det med det. Får Googla lite recept. Älskar förresten Google. Bästa EVER! Hittar alltid nåt oväntat spår när jag söker på nåt. Så kul är mitt liv. Googlar tapet och kommer in på sidor om...(trummvirvel)...färg! Ha ha..tragiskt:) Träning ikväll igen. Hoppas på massa 2-mål med tanke på att vi har två matcher i helgen! Shit va intensivt det är framöver förresten. Alla fyller år och mitt i allt ska vi flytta. Kul men garanterat krävande. Alla fyller i mars..summer lovin...;) Inte sämre jag. Lowe fyller ju 1 år den 9/3! Sjukt. Jag är snart mamma till en 1-åring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0