Ortopeden

img_2915 (MMS)

Idag har vi först varit på promenad och passat på att titta in på intersport rean i centrum. Rörigt och lite stressigt med Lowe men hittade ett par korta löpar tights, ett par träningshandskar och några svettband. Allt med 20% rabatt..love it! Sen var det iväg till ortopeden där Lowe charmade byxorna av alla halta och lytta i väntrummet. Snacka om orädd människa. Det satt en rysk lite läskig kvinna med rulator och sa "da, da" och viftade med handen åt Lowe. Han klev rakt fram och sträckte upp armarna. Sen satt han som ett ljus i hennes knä och nästan somnade in mot den gigantiska barmen i säkert 5 minuter. Jag lite lätt obekväm eftersom jag inte riktigt visste vad jag skulle göra medans hon satt och pratade ryska med Lowe och pussade honom på kinden. Jag vart lättad när dom ropade upp mitt namn och jag kunde ta tillbaks mitt barn. Hur som helst så fick jag ett positivt andra utlåtande. Ingen fara med någon aktivitet!! Weeei:) Ska bara hitta en bra sjukgymnast och fick ett nytt tips som jag hoppas kan vara nåt! Ikväll är det dags för träning igen efter sjukdom. Äntligen!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Nej jag har inte gått i dem ännu. Måste byta till en mindre storlek. :D

Kändes inte alls bra, dålig personkemi med alla som arbetade där typ! Känns så skönt att jag vågade ta de beslutet, jag som annars är så feg.

Ville inte skriva allt på bloggen om hon skulle läsa, man vet aldrig.



Pusssssssss

2011-02-17 @ 22:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0