Vi e på banan igen

img_0580 (MMS)

Jag sov från klockan halv 10 igår fm till klockan 7 imorse med enstaka pauser för ytterst lite mat, vatten, umgänge och hygien. Igår kväll när jag kvicknat till lite så var jag orolig för om jag skulle kunna sova till natten eftersom jag då sovit till och från i typ 11 timmar. Oron tydligen helt obefogad eftersom jag Max 30 minuter senare somnade in som en klubbad säl och sov till klockan 7! Vågar inte hoppas men hela den här magsjukeresan har gjort underverk med sömnen! Han har fått välling 1 gång/natt och sovit i övrigt från 7 till 7:) Om det är såhär nu så ska jag ha fest eller gå ut och fira. En "han sover hela natten med endast en matning" fest!! Måste säga att mina underbara karlar/killar är bäst! Jag låg som en utslagen rockstjärna i 24 timmar och dom lät mig va! Stoffe sa bara att det var mysigt när jag kvicknade till en gång och hade ångest. Love them:) Nä idag ska vi ta igen för förlorad ost. Kanske en promenad? Eller är det fortfarande istid ute?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0