Sammarbetsvillig

img_4492 (MMS)

Försökte få en bild på min älskling men han vägrade. Idag är det alla hjärtans dag och vi kommer nog inte göra nånting. Är lite anti speciella bestämda helgdagar när man ska fira. Härligare om det kommer spontant. Igår var det match och jag spelade forward för första gången på länge. Var riktigt roligt att mest tänka full fart framåt och 1+1 skrapade jag ihop. Vi hade en domare som var sååå dålig. En man som hatar kvinnor och garanterat tvingar sin fru att gå i en hage utomhus när hon har mens för att hon anses vara oren. Vidrig med andra ord. Önskar att jag har honom som domare min sista match i karriären. Då ska han få höra;) Vi var så glada igår när Lowe bara vaknade till en gång vid 23 tiden och sen sov till halv 8. Vi trodde att det var extramålet med gröt som han fick mellan middag och läggning/välling. Dessvärre var det nog inte så utan för att han började bli sjuk:( Stört faktiskt. Han spydde typ 5 ggr igår varav 2 ggr på natten och 1 gång på pappa! Det var roligt eftersom pappa höll på att spy själv;) Känsliga killar! Hur som helst så är det sjukdomsbilden hittills men han har hela tiden varit gladare än nånsin?! Inget pipande eller skrikande. Hur skumt är inte det? Tvättmaskin går på högsta sprutt nu med nerspydda lakan mm. Jag inbillar mig att jag kanske börjar bli sjuk oxå eftersom magen varit lite skum. Å andra sidan så är det lite vardagsmat;) Ok bort från nerspydda lakan och annat äckligt. Igår vid 20:00 skulle jag åka iväg och köpa kaffe och tänkte passa på att ringa runt lite samtidigt. Först Sebbe men blev avsnäst eftersom han kollade på solsidan. Ringde sen Jonna och samma visa där. Sist tog jag det säkra före det osäkra och ringde mamma. Men trot eller ej..solsidan där oxå! Min slutsats är att hela Sverige står still på söndagar mellan 20:00-20:30! Klart jag kollade själv men lite senare. Spelade in såklart och spolade förbi reklamen:) Knölsjukdom i anus! Haha:) För alla er som firar Valentin idag så önskar jag er massa kärlek och snusk! Även er andra oxå såklart;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0