På pappas jobb

img_7816 (MMS)

Först var vi på mitt gamla jobb på LG ute i Akalla och hälsade på. Lowe flörtade upp alla kvinnor inom synhåll och det var nästan så att jag inte trodde att jag skulle få med honom hem;) Även fast jag jobbat i lokalerna i typ 4 år så gick jag vilse och fastnade i "slussen" när vi skulle hem. Kom varken ut eller in men blev räddad till slut. Efter det åkte vi till Bromma och hälsade på pappa på hans nya jobb. Både jag och Lowe hade nog gärna hoppat ner i plurret och provbadat lite men höll oss i skinnet. Nästa gång kanske;) Snacka om att man blir sugen på en bubbelkopp när man ser dom. Maffiga! Åkte förbi Lid'l på vägen hem eftersom mamma tipsat om bra och extremt billiga barngrindar. Har lite svårt att handla där annars. Vet inte varför men det känns inte fräscht. Blev nästan omvänd måste jag säga. Extremt trevlig och hjälpsam personal och skitbilliga grönsaker! Får nog bli veckans grönsakshandel på Lid´l i fortsättningen:) Hem och nästan direkt kom världens bästa bror med sonen Leo på besök. Lowe som är ett halvår yngre än Leo jagade honom runt i hela lägenheten och det kändes nästan som att han blev rädd. För Lowe. Komiskt:) Avslutade med att jag stack på träning och lämnade Stoffe och bror Tomas vid ett dukat bord utan att jag hann äta. Kontentan blev att jag var superaggressiv på träningen. Har tagit igen det nu kan man säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0