Karaktär?

img_7890 (MMS)

Vill först börja med att påpeka Lowes morgonfrippa. Fin va? Med det sagt så ska jag komma tillbaks till karaktären. Vet inte vad som hänt men vi köper godis i tid å otid. Igår tex..en onsdag! Det var då vi kände att botten var nådd. Nåt måste göras. Eftersom det är dåligt med hjälpmedel för extrema sug efter smågodis så måste vi klara det själva. Planen är följande: om någon av oss faller dit innan påsk blir straffet för Stoffe dagliga promenader i minst 20 min. Kanske inte låter hårt men han hatar verkligen promenader. Mitt straff blir att jag måste massera Stoffe i minst 10 min varje kväll! Träningskvällar är undantagna..alltså innebandyträningar=tisdagar+torsdagar för att vara superdetaljerad:) För övrigt så har dagen flutit på bra. Vi lyckades med enbart 1 vila idag oxå..weeeej! När fisen sov passade jag på att köra lite kettlebells. Skönt att ge musklerna en omgång! Just det! Stoffe har gett mig mobilförbud på kvällarna..eller Facebook/bloggförbud. Jag får svara på samtal och sms. Han tycker tydligen att jag är lite för beroende..förstår inte alls va han pratar om;) Nu måste jag alltså avverka allt innan han kommer hem. I can do it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0