Kvalitetstid

img_0866 (MMS)

Efter lunch, bus och vila styrde jag och Lowe kosan mot hornstull och farmor. Han höll låda på tåget och skrek som en kanariefågel. Vidrigt ljud..hoppas den fasen går över FORT! Undrar om han kommer börja picka om jag ger honom solrosfrön eller en talgboll att kalasa på? Hur som helst så kom vi fram och Lowe var överlycklig över miljöombytet och att få träffa farmor såklart;) Jag var kvar en stund men sen stack jag vidare mot Stoffes jobb. Väl där runt stängningstid så svirade vi om till badkläder, morgonrock och tofflor. Ut på gården med väldigt trafikerad ulvsundavägen till höger och vidare in på inhängnat område. Fatta vad dom som sitter i kön på väg hem från jobbet tänkte när vi gled ut från butiken som om det vore sommar! Ner i 40-gradig värme med massa jetstrålar i ryggen. Det vart faktiskt lite för varmt så vi bytte pool till en inomhus..där var det lagoma 38:) Pallade inte så länge där heller utan vi packade ihop efter dryga timmen och åkte tillbaks till hornstull. Nu var siktet inställt på mat men det gick inge vidare. Det är jag som är omöjlig och inte tycker nåt duger:( Till slut vart det köttfärssås och spagetti fast minus spagetti och plus tomatsallad. Lowe fick köra hela nattproceduren där för att han älskar sin farmor! På vägen hem spånade vi på mat och det slutade på sämsta tänkbara sätt...godis för 94:-!! Jag skämdes som en hund när jag slängde upp min enda vara på bandet. Jag såg hur killen i kassan kollade på mig med avsmak! Usch..det har spårat hörni:( En onsdag..det har typ aldrig hänt förut. Nä måste sluta nu och gräva lite i skålen!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Sööötaste lilla lowe!

2011-02-09 @ 16:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0