Finbesök

img_6848 (MMS)

Idag har jag haft turen att umgås med hela 6 grabbar i skiftande ålder. Lowe 11 mån, Leo 18 mån, Emil 4 år (lite osäker?), bror Tomas 32, Alex 33 och Sebbe 28! Lyllos mig va;) Jag, bror, Sebbe och Alex har bott grannar hela vår uppväxt så det var som back in the days fast + barn. Shit vilket tråkigt och dåligt gympapass jag var på idag:( Dålig instruktör. Vi använde oss av en stång som hade gummiband i varje ände som man skulle fästa under fötterna. Kändes mest som om jag skulle slå knut på mig själv och snubbla! Jag, Stina svetto Dahlberg var knappt svettig. Ett riktigt uselt betyg! När jag kom hem hade VÄRLDENS BÄSTA KILLE fixat skumbad, tända ljus, framlagd morgonrock och proteindrink! Love him long time:) Vi har precis avverkat gårdagens avsnitt av solsidan. Herregud säger jag bara. RIP Sonja Sundberg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0