Härlig vårpromenad

img_0337 (MMS)

Först till centrum för att köpa ett nytt skydd till min telefon (mitt tredje på några månader) och hämta ut p-piller. Sen styrde jag vagnen mot kvarnbergsplan och Jonna. Vi gick en långpromenad och höll på att slå ihjäl oss hundratrettio gånger eftersom det var snorhalt överallt men fram kom vi till slut! Alltid mysigt med Jonna-promenad. Kommer sakna dom när vi flyttat:( Får ta helgpromenader Jonna:) Fotot skulle visa en hysterisk Lowe skrek och grät i vagnen men bara för att kameran åkte fram så tystnade han och blev faktiskt väldigt söt på bilden. Satte dock igång direkt när vi började gå igen. Märkligt. Nu ska vi snart äta hemmagjord pyttipanna..utan potatis såklart och tyvärr utan rödbetor:( Älskar rödbetor men dom är för söta för vår kosthållning. Men godis på helgerna går bra. Hahahaha! Sen är det bara att tagga inför spinningen klockan 19:00. Jag ska vinna!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack själv bästa ni!!

Pussssssssssssssssssssssss

2011-02-03 @ 09:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0