Krulltott

img_4231 (MMS)

Helt sjukt. Så fort Lowe blir blöt i håret så blir det superkrulligt. Så varje kväll när han är nybadad och går och lägger sig så är han krullig och varje morgon när han vaknar så är det rakt igen. Han är även nerbajsad varje morgon. Tröttsamt och en jädra massa tvätt! Täcken, sängkläder och pyjamas. Samma sak varje dag. Vi trycker i honom mat på kvällen och så får han välling på natten så det kanske inte är så konstigt. Just nu håller jag honom tvångsvaken för att jag hoppas att han bajsar innan. Verkar inte komma nåt så bara att ge upp. Boxning ikväll! Längtar ihjäl mig..har inte kört sen innan jag blev på tjocken och då körde jag ganska mycket. Började skriva på en bok idag. Det blir nog inte en tjock roman utan mer en handbok i mindre format. Hoppas den blir rolig och hoppas jag får ihop det! Håll tummarna åt mig:) Lowe kastade mat på mig idag vid lunchen. Slängde med skeden så att jag var täckt med makaronilåda. Tack för den. Lowe tyckte det var roligt. Kul för honom. Han får ju äta själv ibland och är riktigt duktig. Idag åt han själv och det är väl sånt man får räkna med då. Han tyckte väl att det inte var mer än rättvist om han skulle sitta där med mat i hela ansiktet att jah också gjorde det;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0