Kräksjukan

img_0024 (MMS)

Som om det inte räckte med den omgången vi åkte på innan jul? I söndags började Lowe kräkas och var petig i maten. Inte likt honom och vi förstod att det var magsjuka. På måndagen hade det orala ersätts av det anala och massa med blöjor byttes. Lowe var dock tapper och glad hela tiden. Gullunge:) När alla lakan var tvättade började jag känna mig konstig..1 timme senare sprutade det ur alla hål. Nu har jag lyckats behålla två smörgåsar och ett glas blåbärssoppa så det är på rätt väg! Stoffe stannade hemma från jobbet eftersom han oxå kände sig konstig så nu väntar vi på att han ska sätta igång. Dåligt bloggande blir det som ni förstår:( Fick sova några timmar på fm och Stoffe roade Lowe. Behövdes efter nattens stafett kan jag säga;) Nu sover Stoffe. Tur att vi har en så snäll son. Hade inte orkat annars! Han leker med sig själv och tjoar glatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0