Kladdkaka

img_9291 (MMS)

Lowe hjälpte mig att baka lite imorse och fick som tack för hjälpen fick han slicka skålen. Nej det fick han inte men jag tog lite på fingret som han glatt slickade i sig:) Städat lite nu på morgonen och snart ska jag fixa lite tugg för kvällens schlager mingel! Vet inte om jag kommer få ångra bittert att vi inte fixat barnvakt? Räknar iskallt med att han ska sova gott vägg i vägg med ylandet. På tal om kallt. Är det en ny istid på G eller? Pallar inte med den här extrema kylan och den vidriga snön. Ska dricka rödvin ikväll och låtsas att det är vår! Kanske en vårig outfit vore nåt? Ska rota i garderoben. Den är inte helt uppdaterad:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0