Fy satan!

img_3194 (MMS)

Precis så gnällig och obstinat som han ser ut på bilden har han varit hela dagen. Från klockan 05:30 imorse när han bestämde sig för att gå upp. Kul. Om ni undrar varför jag har ett täcke på mig så är det för att det är minusgrader i vår lägenhet. Måste kolla upp det. Om ni undrar varför det inte är något påslakan på så är det för att det är sängtvättardag. Om ni undrar varför täcket ser ut som om det vore från 80-talet så är det för att det är det. Jag lyckades hålla Lowe vaken med miljoner minuter av gnällande på köpet till klockan 11:15. När jag äntligen skulle lägga honom och såg framför mig hur vi sov i flera dagar så somnade han lätt. Yes:) 1 timme senare och ungefär 400 timmar för tidigt vaknar han med ett vrål och slutar inte vråla när jag tar upp honom. Gnider in munnen med Alvedon och sprutar i lite extra och fem minuter senare är det bättre. Okej tänker jag..mot centrum. Gick bra på Apoteket och bolaget men sen satte han igång. Skrek sig igenom Konsum och VI och hela vägen hem. Höll på att läxa upp en kärring på Konsum som gott tyckte att Lowe kunde få skrika lite. Är hon dum eller? Min son är ett A-barn och ska inte skrika. Var nära att jag lämnade honom längs med vägen. Hur som helst så slutade han nästan retsamt att skrika när jag parkerar vagnen utanför lägenheten. Sen har vi varit sams och nu sover han äntligen. Snart är maten hemma..eller ingridienserna och jag ska bälja i mig rödvin. Först städa lite;) Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0