Fys & bajsfest

img_0335 (MMS)

Vi kör utfallssteg till och från centrum. Eller Lowe gör. Tur att han inte vet om det bara. Lite rädd för utvecklingen på Lowes lår och att gå som han gör lär ju inte göra saken bättre! Han håller på att utveckla två stockar. Stackarn vet inte hur jobbigt det kommer bli att hitta byxor. Han kommer aldrig att få börja spela hockey i alle fall. Den saken är klar. Två mornar i rad nu har jag vaknat till bajsfest. Kul med fest kanske ni tycker men tro't eller ej, jag föredrar snäppet renligare tillställningar. Om än marginellt. Bajs i hår, på rygg, i säng, på spjälarna i sängen, i mungipan, på händerna och längs med hela benen. Jättemysigt verkligen. Kom på förut idag att om mammaledighet nu är ett jobb så hade det sett ut som följande.."stör ej, bajsfest pågår" eller i ett out of office replay på mejlen "jag är för tillfället upptagen med att torka bajs och kommer åter kl 14:00. Ditt mejl kommer inte att vidarebefodras"...eller telefon "personen du söker är på bajsfest och kommer åter kl 14:00. För att lämna ett meddelande, tryck 1"


Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha Stina, du är för skön!

2011-08-28 @ 10:45:10
Postat av: Bodypalace

Hej kommentera gärna minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med.



Kommenterar du så kikar jag gärna in i din blogg igen och läser igenom mer noggrant ;) och kanske gillar jag din blogg så mycket att jag lägger till den i "bra bloggar" i min blogg så mina 500-1000 beöskare kan hitta till dig också.



Mvh Bodypalace – en blogg där alla är vackra & unika

(ursäkta reklamen men jag ser den som positiv, vill att så många som möjligt ska hitta till bloggen för se budskapet jag vill sprida och motverka kroppsidealen som media spyr ur sig)

2011-08-28 @ 11:13:10
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0