Första dagen på gnoggis

img_9886 (MMS)

Jag har inte kunnat sova på hela natten för att jag var så nervös. För vad vet jag egentligen inte med tanke på att han är totalt orädd för nya människor. Går ju fram till alkisar på bänken i centrum och kläcker ur sig "pappa" eller "morfar". Ja jag kan ju förstå att han har svårt att urskilja. Hur som helst så var han såhär stolt när vi skulle ge oss av till Lowes dagis och avdelning myran. Trodde att jag skulle gråta ett tag men det ordnade upp sig. Tur. Hade varit något pinsamt att komma första dan till dagis och mamma sitter och gråter. Och konstigt. Insåg att vi tränat alldeles för dåligt på att äta "vanlig" mat istället för burkmat och även att dricka i vanliga glas istället för pipmugg. Lunchen resulterade i en sked carbonara i Lowes mage, 14 i mammas och 10 cl mjölk i hakklappen. Det gick i alle fall hur bra som helst och han somnade som en stock vid nattning. Hoppas att min nattning flyter på lika smidigt så att jag är pigg & fräsch inför dag 2 imorgon.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Skulle kunna äta upp honom, supersöt!!

2011-08-15 @ 22:02:29
Postat av: Anonym

Gullunge !!!! Vilken dagiskille minsann :-)

2011-08-16 @ 06:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0