Naturlig

img_4002 (MMS)

Vet inte hur han lärt sig eller vem han apar efter för såhär tillgjord är jag aldrig när jag tar kort! Igår vart det rose på terassen med Carro & Ylva. Kvällen löpte på bra förutom ett "katt-i-träd-trauma". Vår honkatt fick ett ryck och plöjde rakt upp i skogen och högst upp i en tall. Vi borde kanske insett att vi druckit nog när det tog 4 försök att lokalisera henne i trädet, trots ficklampa. Eller när vi försökte fotografera henne i tallen och bara fick mörka bilder, trots ficklampa (hade vänt på kamerorna och fotade oss själva). Men vi fattade inte. Vid halv 2 cyklade Carro hem på 3 minuter och cyklade även om mopeder. Det hävdar hon i alle fall idag. Jag frågade om mopederna var stillastående. Det visste hon inte. Gick väl så jävla fort! Ylva kunde lugnt styra hemåt till fots på säkert max 30 sek! Den tiden känns mer troligt med tanke på att vi är grannar och att Ylva var nykter:) Ursprungsplanen var att Carro skulle ha madrasserats innan hon susade hem på sin mammas cykel men det glömde vi. Hade nog annars blivit en ganska bra bild! Lowe har för övrigt vilat i 4 timmar idag!!? Precis som om han visste att vi var superbakis båda två. Kan bli en intressant nattning och jäkligt usel timing. Första dagen på dagis imorgon. Lillfis har blivit stor. Kommer jag att gråta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0