Morgonstund

img_6347 (MMS)

När jag tänker gemensam helgfrukost så tänker jag på en hel frukostbuffe som står framdukad och alla är extremt glada och pigga! Sen kom jag på att Lowe är den enda som äter frukost i den här familjen och att det brukar gå på 1 min. Under denna minut bråkar han och jag om att maten ska in i munnen och inte ligga på golvet. Den diskussionen brukar vara jätterolig med tanke på mitt morgonhumör! Stoffe? Ja han ligger såklart och sover i den verkliga morgonstunden. Han är bara vaken i fantasin. Nu njuter jag i alle fall i den strimma sol jag kunde hitta med en kaffe latte och lyssnar till kråksång och Lowes surr. Om man bara visste vad han sa?


Kommentarer
Postat av: Tess

Skepp o'hoy!

Nu är en Ny KlurigGåta ute! Försök att lista ut svaret och vinn en länkning!

http://www.tessolsson.webblogg.se/



GAarrrh!

2011-08-13 @ 09:06:17
URL: http://tessolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0