Morgonhumör

img_2705 (MMS)

Jag efterlyser denna glädje till mig själv på mornarna men icke! Tur att en av oss, om än "lätt" överdrivet, är glad. Krulligare än nånsin och mer tillgjord min än nånsin. Såhär är det på varje foto nu för tiden. Överdrivet flin. Love it! Idag tog jag mitt föräldraransvar på fullaste allvar och köpte en overall. Ja för vintern. Nej jag vet att det inte snöar och att det är den 17:e augusti men det gäller att vara ute i god tid. Är även stressad över alla miljoner ombyten man ska ha liggandes på dagis. Känns knappt som om man har så många ombyten. Inte snygga i alle fall. För det är ju jätteviktigt verkligen. Att Lowe är snygg på dagis. Inte praktisk. Suck! Ja ja. Har även beställt namnnappen och stryka på etiketter. Varje strumpa ska ju tydligen märkas så om ni undrar vart jag kommer vara den närmsta tiden så hittar ni mig bakom strykbrädan. Kul i och för sig att den kommer till användning. Lowes framtid ser ljus ut. På 3 dagar har han lyckats ragga upp en yngre tjej på en annan avdelning och kan redan hennes namn. Tea. Ett blont yrväder. Hon får helt klart godkänt av svärmor Stina. Ska grilla henne lite imorgon om framtidsplaner mm.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Herregud vad han är söt!

2011-08-19 @ 18:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0