Kalas

img_3841 (MMS)

Lowes fina kusin Leo fyllde 2 och det firades! Dagen blev upp och ner och med undantag för blåbärssoppa vid uppstigning så blev det glass med kolasås och strössel till frukost. Inga större protester från litens håll. Märkligt? Sen följdes dom små åt att sno saker från varandra och dansa. Ganska gulligt och dom är faktiskt väldigt snälla mot varandra. Efter det brände vi i ilfart mot Huddinge för lite innebandy. Insåg att det var en chansning eftersom det hamnade mitt i lunch och vila. Men men. Tryckte i han några skedar kall burkmat och laddade honom med en innebandyklubba. Förutom ett bajsblöje break så gick det väldigt bra. Nu återstår hur bra resten av dagen blir eftersom han har vilat till klockan 17! Kanske inte låter så sent men om ni tänker på att han normalt sover för natten kl 19 så kanske ni hajar? Dessutom så vill jag ju att han ska lägga sig så att jag kan dricka vin på altanen med min vapendragare Carro som är utslängd från sitt hem till förmån för grabbkväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håll i hatten och klubba ner gullungen , jag sätter mig på cyckeln snart :-)

2011-08-13 @ 18:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0