I-lands problem

Ja det blir inte mycket bilder och inte mycket bloggande nu när min Iphone är inlämnad för 2:a gången på 1 månad. Det går bra nu! Fick en "ny" sist som var mer fel på än den jag lämnade in. Fantastiskt. 

Har en lånetelefon som är det sämsta jag stött på. En Ericsson Xperia. Tror att min första telefon, en "Orbitel", var bättre. Inget funkar och därför blir det inga bilder. Det hade kunnat bli massor av bilder från idag. En när Lowe var hysterisk inne på ICA, eller när han ville snorpussa mig hundra gånger när jag hämtade på dagis. Eller varför inte när han bajsade i min hand på skötbordet. Han var inte klar, uppenbarligen, ska ju tilläggas till hans försvar. Eller när han spelade den aggressivaste innebandyn jag någonsin skådat. Då är jag ändå sambo med förmodligen en av tidernas aggressivaste spelare - Stoffe. Men nu blir det inte så. Annars har jag inte mycket att berätta faktiskt. Vill köpa en klädhängare till hallen för 4.500:- men inser att det inte är rimligt någonstans och ska börja jobba heltid på kontoret på torsdag. Det var väl allt tror jag.  

Hejdå hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0