Äntligen här!

img_0678 (MMS)

Älskade IKEA katalogen. Har redan läst den 2 gånger och funderar på att ta en tredje vända ikväll. Läser aldrig annars men man får ju prioritera. Förresten. Har laddat ner Skype till mobilen. Rätt länge sen men nu helt plötsligt blir jag bombarderad med förfrågningar från folk jag inte känner? Folk som inte ens bor i Sverige! En från Belgien, som jag tror kan ha koppling till mitt jobb, och en från Frankrike som heter mekhalfia. Haha! Han hade skrivit såhär på sim förfrågan: "hur mår du (bow)   Du har min fulla respekt och uppskattning Jag önskar er god hälsa". Hur kul som helst visserligen. Stoffe sa att det måste vara någon jag känner eftersom han skrev på svenska. OM det är någon jag känner som uttrycker sig så så ska jag genast säga upp bekantakapen! Annars har dagen sett ut såhär: lämnat på dagis, jobbat, jobbat, jobbat, städat, tvättat, jobbat, målat, hämtat på dagis, lekt, jobbat, lagat mat med svintrött Lowe runt benen, ätit, nattat, målat, bakat och nu 23:34 bloggat i sängen. Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0