Stroke?

img_2934 (MMS)

Asså mitt fejs är så fruktansvärt skevt! Kan inte le på bild. Då ser jag helt efterbliven ut! Ni tycker säkert att jag överdriver och ev att jag uttrycker mig som en fjortis när jag skriver saker som "asså mitt fejs". Ni kan ha rätt på det sista men jag är trots allt bara 29. Ser ni inte hur sne min mun är? Plus att ser ser ut som om mitt ena öga hänger. Om det inte vore för att alla bilder dom senaste 10 åren sett ut såhär (+- några kilon) så skulle jag nästan tro att det var stroke på gång! Nog tjatat. Har precis kommit hem efter veckans TREDJE löprunda. Ville betona antalet lite extra. Ni kanske märkte det? Vart intervaller idag. 10x1 minut med 1 minuts stillastående vila. Asjobbigt. Avslutade med sista intervallen i en tokbrant backe och blev akut skitnödig på kuppen. Varför är det nästan alltid så? Att man blir nödig när man går ut och springer. Hann hem för allas trevnad så möllespåret är fortfarande funktionsdugligt. Världens bästa Carro var här och lunchade med mig och Lowe i den underbara vårsolen. Brun och skitsnygg var hon. Där satt jag med ett par tights från graviditeten som har spruckit i grenen eftersom jag gick upp mer än 20 kg och ett linne utan passform. Allt täckt med snor. Dock inte mitt eget..inte carros heller (kan ju vara värt att nämna?) Dessutom vitare än ett A4 papper med lite röda fläckar här å där. Sexigt va? Vilket motbjudande inlägg det här blev. Jag vet allt hur man säljer sig själv;) Nu duscha och bli lite mänsklig igen!


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Du är ju ALLTID snygg!

PUSS

2011-04-15 @ 09:54:31
URL: http://jacquelinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0