Grillkväll

img_3537 (MMS)

Årets första grillning hemma hos David och Tessan! Hur kan det vara så gott? Tessan bjuder visserligen alltid på god mat men grillat är speciellt. Det dracks en del rose och en del sprit. Det sistnämnda tog skruv. Vid 12 ville jag somna. Vet inte om det var den normala småbarns utmattningen eller alkoholen men jag såg tre golfspelare istället för en. Jag veeeet. Golf. Ni läste rätt. Inte mitt och Tessans val direkt. Party poopers! Tessan bjöd på sen efterrätt. Med hennes egna ord en äppelpaj med äckliga äpplen. Den var god. Tessan däremot insisterade på att den var äcklig så vi säger väl det. Vi sov över i Tessans gamla lägenhet som ligger 1 minut därifrån. Lowe bestämde sig för att vakna 06:30 just idag. Kul? Gör kanske inte så mkt. Kan aldrig sova bra när man har druckit. Vi tackar i alle fall för Tessans gästvänlighet genom att avklara våra naturliga behov direkt på morgonkvisten. Lowe först, sen jag. Nu väntar vi bara på Stoffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0