Rymling

img_5201 (MMS)

Hann inte blogga igår. Jag och Lowe var inte överrens kan vi nöja oss med att säga. En stund var vi kompisar. I lekparken. Synd bara att han ville rymma både från mig och den. Jag sa demonstrativt "hejdå" och gick åt ett annat håll. Hur dum är jag som trodde att det skulle funka? Ni behöver inte svara på det. Han har börjat med nåt nytt oxå. Hoppas den här "fasen" blir kort. Så fort vi säger ifrån så kastar han något på oss eller i golvet (ja, med flit) och sen när vi säger att det inte var så bra gjort så kastar han sig på golvet. Gärna bakåt med huvet först och skriker med helt nya toner allt vad han har. Super charmigt. Det är förresten min respons ganska ofta. "charmigt Lowe".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0