Grillat är godast!

img_3125 (MMS)

Just därför är det synd att det blev stekta burgare. Vi monterade ihop vår Ikea grill i natt men gasen var inte ansluten. Jag erbjöd Stoffe att fisa igång grillen men han trodde maten skulle ta smak. Känslig kille! Nu är gasen ansluten så imorgon eller på torsdag är det premiär. Oj va vi ska grilla. Allt ska slängas på. Mat, grannkatterna, fil och linfrön. Ingenting är omöjligt. Skies the limit! Erbjöd även Stoffe igår att vi kunde grilla mina händer och fötter idag eftersom jag förberedde med att lägga dom i marinad över natten. Mina händer håller på att spricka sönder fullständigt så jag dränkte både dom och fötterna i olivolja och sov med plasthandskar. Förresten så nej det är ingen Ikea grill. Det kändes bara så när 10.000 delar skulle förvandlas till ett testosteronsprutande monster. En landman "grill chief" blev det. Svart och tjusig. Vill även påpeka att burgarna + bröd var lchf enligt konstens alla regler och att det var gott. Vill även påpeka att jag har ångest för att träningen verkar gå åt helvete den här veckan och att jag redan har ångest:( Måste måste måste ut imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0