Lekhörna

img_9741 (MMS)

Riktigt underskattat! Den här fanns inne på bolagret och Lowe trivdes som fisken i vattnet. Synd att den saknade grind. Hade vart perfekt. Nu sprang han ju ändå ut med något hängandes från munnen (ja hans orala period tar ju aldrig slut) så att jag fick jaga! Hittade lite trevliga saker till 50% rabatt. Bland annat två fina lådor på hjul som man kan ha leksaker i till hans rum! På tal om lowes rum så hoppas att jag kan måla första lagret där inne ikväll. Har vi inte världens flax så kommer vi att åka på att spackla en gång till! Hur som helst så var det inga små lådor jag köpte. Med andra ord Lowe på höften, två enorma lådor i varsinn kasse i varsinn hand, en kasse från panduro och en annan kasse. Nämnde jag att svetten sprutade och att min axel är ur led? Nej men nu vet ni. Kvinnor kan:) Folk tittade på mig. Antingen av medlidande eller med avamak. Svårt att avgöra. Om det var av medlidande så kan man ju verkligen undra varför inte en enda människa på vägen frågade om jag behövde hjälp! Fyllde på olja i skruttibangbang bilen oxå. Duktig jag (klappar på huvet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0