Älskade lilla pruttirutt snutt

img_9155 (MMS)

Hade skitkul igår! Härligt att bara få vara "stina" för en stund. Klackskor och handväska istället för foppatofflor och skötväska! Nytvättat hår och rena kläder. Var och hämtade Lowe klockan 10:30 och kände mig extremt tacksam över att jag tog sista tåget hem igår! Hade glömt välling igår när jag lämnade honom så mamma fick improvisera. Lättmjölk från grannen blandat med majsena. Funkade:) Så mysigt när man fått en liten paus från varandra. Även om den var kort så saknar man lilleman och längtar efter att ses! Träffade upp Stoffe vid centralen när jag skulle hem och han var minst sagt i högform. Försökte planka och hoppa över typ 3 meter hög spärr. Fortfarande oklart om han ramlade eller hoppade ner men det var en jäkla smäll. Spärrvakten var upprörd och ville ringa polisen men stoffe diskuterade sig fri och betalade. Moget beteende? Bästa Ylva hämtade upp oss vid station. Har målat ett varv och ska förhoppningsvis spackla imorgon. Strax kommer sötaste kusinerna Zahn hit och kollar in byggaebetsplatsen. Lowes "mostrar" Jonna & Bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0