Slagen hjälte

img_8507 (MMS)

Han har precis somnat in i soffan. Första vilan idag med undantag för någon enstaka tillnickning i bilen så han var rätt så sliten nu. Har vart och hämtat slip hos mamma och pappa som man kopplar till dammsugare. Tyvärr så fattades det en del så jag bestämde mig för att köra utan. En halv vägg klarade jag innan jag varken såg nåt eller kunde andas. Satan va dammigt det blir. Består nu av 50% slipdamm, 30% späck och 20% alkohol från igår. Snyter slipdamm och kommer väl att skita slipdamm några veckor framöver! Vi har världens sötaste grannar som kom förbi med blommor igår och hälsade oss välkomna. I raden där vi bor är det vi och sen två äldre pensionerade par som bägge verkar supertrevliga. Ska försöka få någon att komma hit och ta ner vår stora en i utbyte mot att dom får virket! En sjysst deal va? Nä nu ska jag fortsätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0